ERGO Hestia wraz z Michałem Kościuszko mobilizuje polskich kierowców do robienia postępów

Już jutro na antenie RMF FM rusza akcja zbierania wprost od polskich kierowców, patentów na radzenie sobie z problematycznymi sytuacjami na drodze. Porady dnia zostaną opublikowane w Niecodziennym Poradniku Codziennej Jazdy oraz wyróżnione atrakcyjnymi nagrodami.

Konkurs w RMF FM jest częścią trwającej od sierpnia akcji #postepyRobię, którą prowadzi ERGO Hestia. W jej ramach 7 czołowych motoblogerów oraz znany kierowca rajdowy Michał Kościuszko tworzą wraz z polskimi kierowcami Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy. Będzie on zbiorem praktycznych patentów na bezpieczną i sprawną jazdę. Sopocki ubezpieczyciel angażuje wszystkich, którzy chcą mieć realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach ? każdy kierowca ma głos.

Dotychczas motoblogerzy będący ambasadorami akcji przeprowadzili 7 konkursów na swoich blogach gromadząc inspiracje do tworzonego Poradnika. Pod koniec września spotkali się natomiast w Mikołajkach wraz z rajdowcem oraz specjalistami ERGO Hestii i wypracowali 3 główne działania jakie podejmą w ramach akcji na rzecz społeczności kierowców w ciągu najbliższych miesięcy.

Główny powód dla którego warto angażować się w akcję wskazuje Tommy ? Prentki-blog.pl - ?Spójrzmy tylko na sondaże - zdecydowana większość Polaków uważa się za doskonałych kierowców. Wydaje nam się, że jeśli jeździmy już 2,5 czy 10 lat to samo doświadczenie za kółkiem pozwoli nam wyjść cało z każdej opresji. Niestety jednak to tak nie działa. Trzeba nieustannie doszukiwać się braków w swoim stylu jazdy i je poprawiać, bo nie oszukujmy się - niebezpiecznych sytuacji i zagrożeń jest bardzo, bardzo dużo.?

Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy to jeden z elementów akcji ERGO Hestii, który ma pomóc kierowcom świadomie robić postępy każdego dnia.

Szczegółowe informacje na temat dotychczasowych działań ambasadorów akcji, a także planów na kolejne tygodnie można znaleźć na stronie www.postepyrobie.pl. ERGO Hestia zachęca także to wzięcia udziału w dedykowanym wydarzeniu Facebooku


dostarczył infoWire.pl
Źródło Hestia SA. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top