Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19?Według analityków z FortiGuard Labs firmy Fortinet, okres pandemii jest czasem wielkich żniw dla cyberprzestępców. Korzystają z dobrze sprawdzonych metod, które zapewniają im wys
Zgodnie z najnowszymi standardami w zakresie wystroju łazienki, strefa umywalkowa stanowi nie tylko najczęściej użytkowaną część pomieszczenia, ale także jego wizytówkę i centralny punkt. Odpowiedzią KFA na te potrzeby są
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Choć biel w łazience zawsze miała się dobrze, amerykańskie badania pokazują, że w 2017 roku jeszcze bardziej zyskała na popularności. O czym warto pamiętać sięgając po farby, kafle i wyposażenie w tym kolorze? Co można z
Projektanci i producenci wyposażenia łazienkowego udowadniają, że prysznic nie musi być nudny. Oto przegląd nietypowych, inspirujących rozwiązań do strefy natryskowej.Wyposażenie strefy prysznicowej ewoluuje w dużym tempie.
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
PODBUDOWA – JAK PRAWIDŁOWO WYKONAĆ NAWIERZCHNIĘ Z KOSTKI BRUKOWEJPodbudowa, czyli warstwa konstrukcyjna pod nawierzchnią odpowiada za równomierne przeniesienie obciążeń z nawierzchni na grunt rodzimy. Pełni również rolę
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
30.10.2017Jesienny, nastrojowy wieczór, ciepła herbata, dobra książka – to ta chwila, w której możemy skupić się tylko na sobie i odpocząć po pełnym wyzwań dniu. A w zasadzie moglibyśmy, gdyby nie krople deszczu monoton
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani