Niezależnie od naszych starań, w każdym domu piętrzą się stosy drobiazgów, które zaburzają poczucie ładu. Na ryzyko niechcianego bałaganu narażone są szczególnie mieszkania o małym metrażu. Przedstawiamy gotowe, dyskret
Cigacice, 6 luty 2018 r.Polacy chcą inwestować w ocieplenie domu Ponad 37 proc. Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy – tak wskazują wyniki badania przeprowadzoneg
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej
Data 29 stycznia 2021Boom na farmy słoneczne i wiatrowe wciąż przed namiGDAŃSK – W 2020 r. w Europie po raz drugi w historii wiatr i słońce przyczyniły się do wytworzenia większej ilości energii elektrycznej niż w
Płytki na taras i do ogroduWykonane z gresu płytki tarasowe o grubości 2 centymetrów są odporne na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne, wilgoć, środki chemiczne czy zabrudzenia. Ich gęsta struktura zapewnia stabilne
Powierzchnie wielkiego formatuStanowią doskonałe tło dla minimalistycznych aranżacji i podkreślają nowoczesny charakter przestrzeni, tworząc jednolite powierzchnie do złudzenia przypominające kamień, metal, a nawet drewno. P
Informacja prasowa, 29.11.2016Nowe meble biurowe polskich designerówTomek Rygalik, Krystian Kowalski, Przemysław „Mac” Stopa to nazwiska znanych polskich designerów, których najnowsze meble biurowe, zaprojektowane dla polskic
Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Informacja prasowa, 3.02.2017Kolekcja Rawline Scala – wykładziny inspirowane klasycznymi tkaninami EGE, duński producent wykładzin dywanowych wprowadził do swojej oferty nową kolekcję – Rawline Scala. Wyróżniają ją
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie