Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
Informacja prasowaWarszawa, 14 grudnia 2017 rokuNiezależnie od tego, czy nasza łazienka jest dla nas tylko miejscem, w którym dbamy o higienę biorąc szybki prysznic, czy też jest miejscem relaksu, gdzie poddajemy się długim z
Wiosna oraz dłuższe, coraz bardziej słoneczne dni to dobra okazja na gruntowne porządki. Radzimy, po jakie narzędzia sięgnąć, by szybko, sprawnie i ekologicznie posprzątać łazienkę i kuchnię.Jak wynika z cytowanych przez
Czarne kabiny prysznicowe – element loftowej łazienkiTrend loftowy, wywodzący się z adaptacji starych fabryk n a budynki mieszkalne, szturmem wdarł się w wiele domowych przestrzeni. Nieco surowy, cechujący się prostotą i fun
Jak sobie pomóc, gdy sen nie chce nadejśćDobry sen to recepta na zdrowie – przyspiesza regenerację ciała, poprawia samopoczuciei korzystnie wpływa na urodę. Jednak przejściowe problemy z zasypianiem mogą dotyczyć nawe
Informacja prasowa21/08/2019Linuxpl.com: ważna zmiana w sposobie indeksowania nowych stron internetowych przez GoogleTwoja strona nie działa na urządzeniach mobilnych? To w Google raczej się już nie pojawi�
materiał prasowy, 27 maja 21019Kto zadba o interesy polskich przedsiębiorców w Brukseli?Najprostsza droga do przyjęcia pakietu mobilności liczy siedem kroków. Są to wnioski, opinie, pierwsze czytania w Parlamencie, Komisji i R
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Temisto – świat pełen inspiracjiSzlachetna i wyrazista kolekcja Temisto podkreśla styl, budzi emocje i fascynuje. Niesamowita gama kształtów i kolorów prowadzi w świat nowych inspiracji, odważnych projektów i wymarzonych ar
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie