Lider światowego bezpieczeństwa na drodze wybiera polską firmę do zadań specjalnychPolska firma została wybrana przez Szwedzką Agencję Transportu (Swedish Transport Agency, STA). W 2020 roku instytucja ta będzie pracować na
Rodzaje bram garażowychAutorem artykułu jest Marcin SzwedKażdy garaż niewątpliwie musi zostać wyposażony w bramę. Robiąc niewielkie rozeznanie na rynku bram garażowych w Polsce, można zauważyć, że w sprzedaży dostępn
Więcej przestrzeni życiowej,czyli jak ocieplać, by zoptymalizować powierzchnię użytkową?Ocieplenie budynku to nie tylko niższe rachunki za ogrzewanie, lecz także korzyści dla klimatu – zarówno w ujęciu globalnym, jak r�
Design w geometrycznej formieJak sprawić, aby łazienka nabrała wyjątkowego charakteru? Wystarczy zastosować wyrazisty akcent, który przykuje uwagę i doda elegancji. W tej roli świetnie sprawdzą się baterie Anemon w najnowszy
Jeśli płynące z Zachodu mody trafią w przyszłym roku na podatny grunt, 2018 będzie stanowił kres dominacji bieli w przestrzeniach kuchennych. Co jeszcze może przynieść wiejący zza granicy wiatr zmian?W ostatnich latach biel
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Informacja prasowa28/10/2019Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetoweCo nas atakuje w sieci?Ataki na WordPress’a, SQL Injection, spam przez formularze, próby
Warszawa, 20.03.2018r.PIT 2018.Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniuDo 30 kwietnia br. mamy obowiązek złożyć PIT. W tym roku nie rozliczy nas już pracodawca. – Musimy rozliczyć się samodzielnie, ale
23.11.2017Wyłazy dachowe cieszą się wśród inwestorów coraz większą popularnością. Spora w tym zasługa nowych funkcjonalności oraz estetyki, która sprawdza się nie tylko na poddaszach nieużytkowych, ale też na tych zaad
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak